Anton Kuil grote winnaar Vriezermarktconcours

Zaterdag, 22 oktober 2022

Anton Kuil was zaterdag 22 oktober de grote winnaar van het druk bezette Vriezermarktconcours. Met zijn vangst van 8460 gram in het Feeder vak was hij iedereen de baas......

Het waren redelijke omstandigheden vandaag, het bleef droog tot de toeter van het eindsignaal ging. Tijdens de weging en het opruimen werden we getrakteerd op een miezerig regenbuitje, waarbij alles toch nog even nat werd.In het totaal wisten de 72 vissers met elkaar ruim 114 kilo vis te vangen.

Zoals reeds vermeld werd Anton Kuil overall winnaar van het Vriezermarktconcours 2022 met een gewicht van 8460 gram. Linda Bulthuis bleef de rest van alle mannen vandaag voor met de 2de plaats en 6820 gram. Roelof Koekoek werd 3de met 5400 gram, gevolgd door Raymond Timmer, 4de, Jeroen Jansen, 5de en Richard Massink 6de. Dit alles in het Feeder vak (B). Klik hier voor uitslag Vak B

In het Vrije vak(A) was de 1ste plaats voor P. Prins, die zijn kopstek goed benutte en 3250 gram boven water wist te hengelen. Jan Middelbos had aan 2750 gram voldoende voor de 2de plaats, terwijl Roelof Schoonbeek op stek 1, 3de werd met 2600 gram. De ander prijswinnaars waren, Maikel Takens, 4de, Mark Post, 5de en Harm Kors 6de. Klik hier voor uitslag Vak A

Gert de Vries wist in het Vaste stok vak(C) de overwinning naar zich toe te trekken door 3340 gram bij de weegcommissie aan te bieden. Peter Middel 2de en 3040 gram en Arnoud Verver 3de en 2930 gram, completeerden het erepodium. prijswinnaars 4, 5, 6 en 7 werden respectievelijk Roelof Polling, Reint Brouwer, Martijn Smid en Harris Huizing. Klik hier voor de uitslag Vak C