ZomerVISkaravaan 2023 weer groot succes

Zondag, 3 september 2023

De ZomerVISkaravaan die op 2 september Tynaarlo weer aandeed was wederom een groot succes.

Op zaterdag 2 september organiseerde de Hengelsportvereniging Tynaarlo Vries voor de 3de keer oprij, de ZomerVISkaravaan. In samenwerking met medewerkers van Sportvisserij Nederland en vrijwilligers van de IJsvereniging Tynaarlo. Het was een zonovergoten dag met een geweldige opkomst. Ruim 90 kinderen hadden zich aangemeld om aan de diverse activiteiten deel te nemen. Er kon een tuigje gemaakt worden, met de werphengel proberen het kunstaasvisje in een ton te werpen, voerballen werpen en natuurlijk met de hengel, onder begeleiding in het Maatschappijgat een visje vangen. De IJsvereniging had de oevers van te voren mooi kort gemaaid zodat er plek genoeg was, ook verzorgden zij de catering voor jong en oud.
De kinderen werden verrast met o.a ranja en broodje knakworst en mochten na afloop de hengel en het tuigje mee naar huis nemen.
De aanwezige begeleiders van de HSV, Arend en Geert Boelens, Anne van Veen, Frank Velthuis en Jan de Jonge konden terug zien op een zeer geslaagd evenement.