Raymon Timmer winnaar zomeravondcompetitie

Maandag, 17 juli 2023

Na 10 zomeravondwedstrijden bleek Raymon Timmer de sterkste en doorbrak daarbij de hegemonie van Jan Brink, die 7 jaar aan het langste eind trok.................

Vanavond is de Zomeravondcompetitie beĆ«indigd. Na 10 wedstrijden op diverse lokaties aan het Noord Willemskanaal en het Havenkanaal, kan het klassement worden opgemaakt. Na aftrek van de 3 slechtste resultaten had Raymon Timmer de minste strafpunten en mag zich tot Kampioen laten kronen. De 2de plaats  is voor Gezienus ter Veld en de 3de voor Steven Kamping sr.

Kijk voor de uitslagen van de 10 wedstrijden en een kort verslag op het tabblad wedstrijden en dan bij uitslagen

Op de foto onder:Gezienus ter Veld 2de, winnaar Raymon Timmer en Steven Kamping sr. 3de