Cursus controle visdocumenten

Donderdag, 11 augustus 2022

Vind jij het ook zo belangrijk dat de visserijregels en met name de visdocumenten worden gecontroleerd? Wil jij je hiervoor als vrijwilliger verder in ontwikkelen en samen met het federatieve controle team hiervoor inzetten? Geef je dan op voor de ééndaagse gratis Cursus Controle Visdocumenten van Sportvisserij Nederland.

Een uitgebreid nieuwsbericht is ook op onze website te vinden; https://www.vissen.nl/actueel/16866/cursus-controle-visdocumenten-ook-in-jouw-regio-in-2022.html

Cursus in 5 regio’s

De cursus wordt in 5 regio’s georganiseerd, zodat je als deelnemer niet ver hoeft te reizen.                                                                                                                                                                                                           Waar en wanneer? Dit najaar zullen de Cursussen Controle fysiek plaatsvinden op de onderstaande data en locaties verspreid over Nederland, waaronder ook in ons werkgebied;                                                                                    •Donderdag 13 oktober 2022 te Assen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Voor meer informatie over de inhoud van de cursus en om je aan te melden, kijk op https://www.sportvisserijnederland.nl/hsv-service/controle/