55+ 19 april 1ste koppelwedstrijd

Dinsdag, 19 april 2022

De eerste koppelwedstrijd, uit een serie van 4, werd vervist tegenover Beuving, tussen Sluis De Punt en Brug De Punt. Van de 12 vissers op de lijst meldden zich er 10 van aan de waterkant, goed voor 5 koppels dus. Een blauwe lucht, een lekker zonnetje en af en toe een redelijk stevige bries moesten garant staan voor een mooie vismiddag.

Echter de voornamelijk kleine vis, dacht daar anders over.

Van de in totaal 175 stuks, met een gewicht van 5230 gram, werden er 140 gevangen door de koppels op stek 1 en 2. Dagwinnaars werden Willem Bathoorn en Luit Knollema met 75 vissen en 1690 gram. De 2de plaats was voor Gezienus ter Veld en Jan de Jonge met 65 stuks en 1920 gram.