Competitie 55+ ten einde

Woensdag, 29 september 2021

Dinsdag 28 september werd de laatste competitiewedstrijd van de 55+ groep vervist. Aansluitend was er bij Café "Onder de Linden" de prijsuitreiking. Onder het genot van de borrel en een heerlijke gehaktbal werd nog het een en ander doorgenomen......

Het seizoen 2021 stond vooral in het teken van de coronapandemie en later in het seizoen van het eendenkroos.13 April stond als eerste datum geprikt, maar zoals bekend door de coronaregelgeving mocht er toen niet in groepsverband gevist worden. Gelukkig konden we vanaf 8 juni "los". In de zomer kwam het eendenkroos opzetten, waardoor menigmaal uitgeweken moest worden naar een andere locatie. Eenmaal overviel het kroos ons tijdens de wedstrijd zo erg dat de wedstrijd gestaakt moest worden.

In de 12 overgebleven wedstrijden werd bijna 180 kilo vis gevangen, waar van de winnaar van deze competitie, Kobus Koops ruim 20% voor zijn rekening nam, ruim 35 kilo. Met vier 1ste, drie 2de, twee 3de en een 4de plaats, kwam niemand hem aan de broek, klasse!!

Nadat het voorstel Jaarprogramma 2022 besproken was en de goedkeuring van de aanwezigen kreeg, was er de prijsuitreiking. Voor een ieder was er een luxe vleespakket, voor de toppers iets extra's. Voor alle deelnemende koppelvissers was er 1 van de "bekende" worsten.

Volgend jaar gaan we weer van quitte op dinsdag 12 april