Zomeravondcompetitie voltooid

Dinsdag, 27 juli 2021

De Zomeravondcompetitie zit erop! De, door de corona pandemie, vertraagde competitie, heeft na 8 wedstrijden weer een winnaar. Een vertrouwd gezicht, dezelfde winnaar als van de afgelopen jaren, n.l. Jan Brink. Hij wist de minste strafpunten op te lopen in deze erg wisselende wedstrijdenreeks. De 2de plaats was er voor Jan de Jonge, de 3de voor Arend Boelens. In de 1ste (1) en de laatste wedstrijd (6) werd er erg slecht gevangen, terwijl er in 3de door de dag winnaar 27 kilo werd binnen gehengeld. We hebben op diverse locaties aan het Noord Willemskanaal onze wedstrijden gehad, hopende dat we in 2022 weer een normale competitie kunnen opstarten, die tijdig begint en voor de vakanties beƫindigd is.....

voor uitslagen van de Zomeravondcompetitie klik hier

voor korte verslagen van

wedstrijd 1 klik hier

er volgt een download van een PDF met enige informatie